مراسم دعای ندبه و غذای طلب باران در امامزاده سه تن داورزن برگزار شد
مراسم دعای ندبه و غذای طلب باران در امامزاده سه تن داورزن برگزار شد.

دعای پرفیض ندبه با حضور زائران، مجاوران و ارادتمندان اهلبیت(ع) در جوار آستان مقدس امامزادگان سه تن(ع) داورزن برگزار شد.
همچنین سخنرانی،زیارت و پذیرایی از شرکت کنندگان توسط بانی مردمی از برنامه های این مراسم بود.
در این مراسم مشتاقان از مداحی ذاکران اهلبیت(ع) بهرهمند شدند
دعای پرفیض ندبه که زیارت مخصوص امام زمان (عج) است اصول وعقاید اساسی شیعه را تعلیم ویادآور می شود که مستحب است در چهار هعید فطر،قربان،غدیر وجمعه خوانده شود
همزمان با این دعا مراسم پخش غذای باران صورت گرفت.
غذای طلب باران با عنوان بلغور بنا بر رسوم گذشته همه ساله در محل امامزاده توسط مردم تهیه وپخش می شود.
امسال نیز مانند همه سالهای قبل بالغ بر دو تن غذا پخت شد.
از نکات جالب این مراسم ای نست که اعتقادات و باور های مردمی همزمان با پخش این غذا بارش برف و باران آغاز می شود.
امروز جمعه اول ربیع الاول نیز در داورزن برف باریدن گرفت .
گفتنی است امامزاده سه تن در شمال شهر داورزن واقع شده است



















